دانستنی های سلامت و زیبایی

بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی

بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی کدامند؟ همانطور که میدانید ایرانی ها از لوازم آرایشی بسیاری استفاده میکنند و در بازار ایران برندهای متفاوتی برای مراقبت از پوست عرضه شده است. سلامتی و درخشندگی پوست تاثیر بسزایی در زیبایی ما دارد. به همین خاطر استفاده از برندهای با کیفیت در شادابی پوست ما تاثیرگذار است. برخلاف تصور عموم که برندهای آرایشی با کیفیت نیستند ما در این مقاله تصمیم داریم که برندهای با کیفیت ایرانی را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه اسکین بازار باشید.

چرا باید از محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی استفاده کنیم؟

مهمترین دلیلی که درمورد استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی میتوان گفت، ضمانت اصل بودن محصولات است. اکثر برندهای لوازم آرایشی خارجی که در بازار ایران هستند، از طریق و مسیرهای غیر قانونی و غیر رسمی وارد ایران شده اند و نمی توان گفت که این محصولات با کیفیت و اصل هستند. و تنها محصولاتی که نمایندگی آن ها در ایران وجود دارد قابل اطمینان و اعتماد هستند.

اگر شما از برندهای ایرانی استفاده کنید، دیگر نگران اصل بودن و کیفیت کالا نیستید. چرا که میتوانید محصولات را از فروشگاه شرکت تولید کننده و نمایندگی های معتبر فروش آن ها خرید کنید. مورد مهم دیگری که محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی دارند این است که این محصولات برای آب و هوای ایران ساخته شده و تطابق خوبی با اقلیمی و آب‌وهوایی ایران دارند و به شرط داشتن کیفیت، نتیجه بهتری روی پوست شما خواهند داشت.

همچنین با خرید محصولات ایرانی ، به اقتصاد خودمان کمک کرده ایم و با حمایت کردن از این محصولات باعث اشتغال چند صد نفر در کارخانه تولید این محصولات شده ایم. اگر از نظر اقتصادی بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، برندهای ایرانی نسبت به برند های مشابه خارجی شان ، قیمت بسیار کمتری دارند و خرید آن ها مقرون به صرفه تر است.

بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی

برند مای (MY)

شاید برای شما هم جالب باشد برند شناخته شده و پرفروش مای از برند های لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی است که بازار خوبی هم در ایران دارد. کیفیت این محصولات، در سطح استانداردهای بین‌المللی است و موفق شده‌است تا استاندارد ISO۲۲۷۲۶ را که یکی از معتبرترین استانداردهای بین‌المللی لوازم آرایش است، کسب کند.

مهمترین ویژگی محصولات مای، متنوع بودن آن است. مای در زمینه های آرایشی و مراقبت از پوست و مو، محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است. محصولات مای، شامل سه دسته لوازم بهداشتی، آرایشی کلاسیک و محصولات لاین جدید مای به نام Black Diamond می شود که و  طیف وسیعی از محصولات آرایشی بهداشتی مانند کرم‌پودر، رژلب، شامپو، انواع مرطوب‌کننده،لاک و.. را تولید می‌کند. شرکت مای، مجهز به پیشرفته‌ترین لابراتورهای لوازم آرایشی در خاورمیانه است و محصولاتی که توسط این برند تولیدشده سازگاری مناسبی با پوست، مو و ساختار ژنتیکی ایرانی دارند.

برند مای

برند سینره (Cinere)

از برند های معروف و معتبری که در بازار ایران بسیار استفاده میشود و حتما به گوشتان خورده، برند سینره است. سینره توسط گروه لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده، که در سال ۱۳۷۶تاسیس شد، که یکی از موفق‌ترین آزمایشگاه‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. محصولات آرایشی بهداشتی مراقبت از پوست و موی سینره کیفیت مناسبی هم به نسبت قیمت خود دارد و میتوانید این محصولات را با قیمت مناسب از بازار تهیه کنید. انواع شامپو، ضدآفتاب ، کرم‌های مرطوب‌کننده، لوسیون‌های متنوع برای مراقبت از انواع پوست و محصولات درمانی، از جمله تولیدات برند سینره به حساب می‌آیند.

برند این‌لی (INLAY)

این‌لی یکی دیگر از برندهای موفق گروه لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده است. این لابراتور با برند این‌لی محصولات آرایشی بهداشتی خوب و با کیفیتی در مقیاس جهانی تولید کرده است. از جمله محصولات این برند میتوان به انواع کرم‌پودر، لاک، رژ لب، رژگونه و پنکک اشاره کرد.

بیشتر کاربران این‌لی، از لاک و رژلب های این برند استفاده می کنند و معتقدند که این محصولات کیفیت بیسار خوبی دارند و قابل مقایسه با برندهای معتبر جهانی هستند. لوازم آرایشی این‌لی فاقد سرب و پارابن هستند و شما میتوانین با اطمینان خاطر از سلامت این محصولات، آن ها را خرید و استفاده کنید.

محصولات این لی

برند سی گل

برند ایرانی و نام آشنای سی گل توسط دکتر نصرالله اخوی متخصص بین المللی در زمینه آرایشی، بهداشتی و دارویی در ایران  و از اعضای موسسه فرانسوی متخصصین بین الملل ساخته شد. برند سی گل جزء بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی و حتی جهان است. سی گل در خارج از ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده چرا که کیفیت همیشه خوب این برند وجه تمایزش با بقیه برندهاست.

از جمله محصولات این برند می توان به محصولات بدن، محصولات پوست، محصولات مادر و کودک ، محصولات مردانه و محصولات آرایشی اشاره کرد. کرم روشن کننده حاوی هیدروکینون سی گل از برترین و معروفترین محصولات این برند است.این کرم دارای ماده لک بر و روشن کننده هیدروکینون است و برای لک ها سطحی پوست که بر اثر افزایش سن و اشعه آفتاب بوجود آمده مناسب است.

برند سی گل

برند پریم

برند پریم  به عنوان یکی از بزرگترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی در ایران شناخته شده است که با کیفیت و استاندارد بالا طراحی و تولید میشود. استفاده از با کیفیت ترین ترکیبات به دست آمده از بهترین لابراتور های دنیا باعث شده این محصول توسط متخصصان پوست برای همه سنین تجویز و توصیه شود.

یکی از معروفترین محصولات برند پریم، سرم ویتامین ث پریم است.سرم روشن کننده پوست صورت پریم، حاوی ویتامین C ، باعث افزایش کلاژن سازی پوست شده و از ایجاد لکه های تیره جلوگیری می کند. سرم ویتامین ث پریم برای افرادی که پوستی پر از لک دارند بسیار مناسب است و به خاطر داشتن ویتامین E از پیری زودرس جلوگیری میکند و استفاده مدوام از این سرم باعث رطوبت رسانی به پوست می شود.

محصولات پریم

برند کالیستا (callista)

کالیستا یکی از برندهای لوازم آرایشی ایرانی است که در بسته بندی بسیار خلاق بوده و تنوع بسته بندی جذابش توجه شما را حتما جلب خواهد کرد. کالیستا به اندازه سایر برندهای آرایشی تنوع محصولات ندارد. چرا که این برند تازه کار است و مالکان این برند، مدعی هستند که مواد اولیه محصولات خود را از باکیفیت‌ترین و بهترین مواد آرایشی اروپایی و آمریکایی وارد ایران می‌کنند.

البته ناگفته نماند که تمام فرمولاسیون این لوازم آرایشی در آزمایشگاه‌های ایرانی تولید و تست می‌شوند و صفر تا صد تولیدات آن‌ها در ایران انجام میشود. محصولات کالیستا شامل لوازم آرایشی صورت، چشم، لب و ناخن می شود. مهمترین ویژگی این محصولات فاقد مواد مضر مانند سرب و پارابن بودن است و شما میتوانید با خیال آسوده از آن ها استفاده کنید.

محصولات کالیستا

برند اویدرم

برند اوریدرم در سال ۱۳۸۸ توسط شرکت کیمیا فراز زیبایی تولید شد. هدف از برند اوریدرم تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست و مو ایرانی با پایه گیاهی و فرمولاسیون اختصاصی است. یکی از محصولات بسیار خوب اوریدرم پن شوینده پوست چرب است که نه تنها باعث پاک کنندگی انواع آرایش و آلودگی هاست بلکه باعث از بین بردن چربی از سطح پوست و کنترل ترشح غدد چربی در پوست نیز می شود. همچنین این محصول با حفظ رطوبت طبیعی پوست، از ایجاد خشکی پوست بعد از شستشو جلوگیری میکند.

برند اویدرم

برند فولیکا

لوازم آرایشی و بهداشتی فولیکا از سال 86 تولید و وارد بازار ایران شد و توانست نظر بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. محصولات فولیکا از عصاره های گیاهی و ویتامین های مغذی ساخته می شود. انواع شامپوهای تقویت کننده، اسپری های محافظت از مو و همچنین دیگر محصولاتش از کیفیتی استاندارد برخوردار هستند.

محصولات فولیکا

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله اشاره شد خیلی ها معتقدند که باید از برندهای خارجی استفاده کنند که این تصور بسیار اشتباه است. برندهای ایرانی نیز وجود دارند که هم نام و هم کیفیت آن ها اثبات شده و میتوان به آن ها اعتماد کرد.ضمن اینکه قیمت مناسب تری نسبت به همتایان خارجی خود دارند. بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی از نظر شما چیست؟

 

2 نظر در “بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی

  1. blank شعبان نژاد گفت:

    مطلب خيلي كامل و جامعي بود
    ممنون از معرفي

    1. ممنون از حسن نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *